niedziela, 12 stycznia 2014

Mleczko oczyszczające Giodani Gold do twarzy.



Mleczko Giordani Gold Oriflame 

Dziś przyszedł czas na recenzję mleczka Oriflame z serii luksusowej Giordani Gold. Już sam wygląd opakowania kusi, żeby wypróbować kosmetyk :)

1. ZAPACH  ocena 5 - bardzo ładny, niesamowicie delikatny, kremowy. Polubiłam ten zapach, dlatego że nie znoszę perfumowanych i mocnych akcentów zapachowych w takich produktach.

2. KONSYSTENCJA ocena 5 - mleczko nie jest rzadkie, nie spływa z wacika (zdjęcia poniżej), na pewno produkt będzie ekonomiczny i wydajny

3. FUNKCJONALNOŚĆ ocena 5 - bardzo dobrze dopasowany do ręki, fantastycznie, że jest pompka - idealnie dozuje odpowiednią dawkę preparatu (również załączono zdjęcie poniżej)

4. CENA ocena 4- - cena jest wysoka. Cena standardowa mleczka w katalogu to 30,00 zł ( w promocji około 20 zł)

5 SKÓRA po mleczku ocena 5 - bardzo fajnie usuwa wszystkie zanieczyszczenia i makijaż (tusz do rzęs, cienie). Czuje się, że skóra jest odżywiona i miękka w dotyku. 

6. POJEMNOŚĆ ocena 5 - pojemność 200 ml.



Mleczko na pewno kupię ponownie (jeżeli będzie w dobrej cenie). Mam cerę suchą i według mnie dobrze się sprawdza :) Nie szczypie, nie podrażnia, nie ma żadnych zaczerwienień. Ogólnie minusem mleczka ( każdego) jest to ze po nim trzeba zawsze użyć toniku do twarzy. Także coraz częściej używa się płynów micelarnych.











Dla osób zainteresowanych również składniki produktu:

AQUA, BUTYLENE GLYCOL, ETHYLHEXYL PALMITATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, GLYCERIN, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, CETEARYL ALCOHOL, PHENOXYETHANOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, CARBOMER, PARFUM, XANTHAN GUM, CYMBIDIUM GRANDIFLORUM FLOWER EXTRACT, PROPYLENE GLYCOL, SODIUM HYDROXIDE, COPPER ASPARTATE, MAGNESIUM ASPARTATE, MANGANESE ASPARTATE, ZINC ASPARTATE, ETHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, BUTYLPARABEN

 Jakie są Wasze ulubione preparaty do oczyszczania twarzy?

6 komentarzy:

  1. Nie miałam nic nigdy z firmy Oriflame więc się nie wypowiem, ale bardzo przypomina mi Avon, a nie lubię tej firmy ;)
    Zostanę u Ciebie na dłużej, a tymczasem obserwuję :*
    W wolej chwili zapraszam tez do siebie na www.patishome93.blogspot.com
    oraz, jeśli masz chęci oczywiście, do polubienia mnie na Facebook'u, którego staram się rozkręcić:
    https://www.facebook.com/pages/Patis-Home/1425289061040157?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinie:) Oriflame to zupełnie inna marka także zapraszam do przetestowania paru produktów, żeby zmienić zdanie :)

      Usuń
  2. A ja ogólnie uwielbiam umyć pyszczek under twenty i już

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawniej stosowałam jedynie płyn do demakijażu i dopiero gdy użyłam raz,będąc u kolezanki mleczka to poczułam i zobaczyłam różnicę :D Od razu zamieniłam płyn na mleczko ;) Od samego początku stosuję mleczko od Ziaji z wyciągiem z ogórka i w sumie nie narzekam, więc jak narazie nie bedę eksperymentowac z czyms nowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia motywuje mnie to do dalszej pracy. Będę wdzięczna za każdy komentarz. Dzięki temu mogę również odwiedzić również Twój blog :) Serdecznie dziękuję :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...