niedziela, 19 stycznia 2014

Dlaczego to mleczko się nie kończy?

Kilka miesięcy temu zamówiłam sobie odżywcze mleczko Happy Skin Oriflame do ciała do skóry bardzo suchej. Dlaczego warto/nie warto go mieć? Co pisze o nim producent?  :) Jakie jest moje zdanie?




Producent pisze: 

Intensywnie regenerujące mleczko do ciała ukoi suchą, szorstką skórę. Zapewnia skórze długotrwałe odżywienie. Wzbogacone olejem z pestek dyni, słynącym ze swoich wzmacniających i pielęgnujących właściwości. 400 ml


Ocena konsultantów: 


Moje zdanie: 

Nie miałam nigdy tak wydajnego mleczka do ciała. Kupiłam go kilka miesięcy temu. Stosuję co dzień, a ono jest i jest ...... Konsystencja delikatna, nawilżająca, szybko się wchłania. Nie pozostawia lepkiej warstwy, a zapach jest przepiękny. Cena w promocji to nawet około 10 zł (dla konsultantki). W standardzie 27,00 zł. ( i tej ceny jest również wart). Produkt wyprodukowano w fabryce Oriflame w Polsce.

UWAGA WAŻNE! Dla osoby która lubi CZĘSTO zmieniać mleczka/balsamy do ciała ten produkt jest za bardzo wydajny :) :) :)








Jakie są Wasze ulubione kosmetyki do nawilżania ciała?
Jeżeli nie macie jeszcze swojego idola - zapraszam do wypróbowania Happy Skin i podzielenia się opiniami :)

6 komentarzy:

  1. Ja też takie lubię ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh :D Uwaga niezwykle wazna :D Nie mówię, że wydajnośc jest zła... :D Ale np swoje mleczko do demakijażu mam już dłuższy czas i mimowolnie tak sobie myślę, że fajnie by było kupic sobie coś nowego^^ Nie przeszkadza mi w tym swoim cichym jęczeniu nawet to, że to mleczko jest tak dobre, że nie wymieniłabym je na inne jak do tej pory :D
    Szybko się kończy źle... Wolno też źle :D I jak to zrobic żeby wreszcie dobrze było :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak :) takie wydajne kosmetyki mają tą zaleto-wadę :) :) :)

      Usuń
  3. Skoro jest mega hiper super wydajny to super ale ja mam jeszcze 2 otwarte balsamy i chwilowo wstrzymam się z zakupem tego produktu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak je skończysz, to wypróbuj ten :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Każda opinia motywuje mnie to do dalszej pracy. Będę wdzięczna za każdy komentarz. Dzięki temu mogę również odwiedzić również Twój blog :) Serdecznie dziękuję :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...