poniedziałek, 11 sierpnia 2014

krem do ciała SWEDISH SPA (dla wybrednych)

Producent mówi: Lekki, puszysty krem czyni skórę jedwabiście miękką w dotyku. Posiada cudownie kremową formułę wzbogaconą nawilżającym kompleksem Hydracare+ i odświeżającą miętą. Nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. 200  ml Cena: 29,90, w promocji nawet za około 15 zł.






Moja opinia: krem dla najbardziej wybrednych! Można z całą pewnością wybrać na prezent dla kogoś bliskiego i nie tylko. Produkt wydajny, mam go już praktycznie od początku wakacji przy bardzo częstym stosowaniu. Pachnie dość długo na skórze - Po 2 h nadal go czuję. Dobrze się rozprowadza. Mało tego super się wchłania i nawilża moją suchą skórę. Nie pozostawia tłustej warstwy choć czuje się również fajne odżywienie. 


mnie urzekł :) Kupiłam w promocji, w cenie standardowej dość drogi.Ciekawe jakby sprawował się w butelce z pompką, w słoiczku biorąc kosmetyk palcami, dużo kremu zostaje za paznokciem, a to lekki dyskomfort.

Uwielbiam go latem bo daje fajny nawilżający i delikatnie chłodny efekt na mojej skórze :) Pachnie też delikatnie. Można się zrelaksować. POLECAM na lato, na wyjazd nad morze lub w inne ciepłe miejsce :) 


4 komentarze:

Każda opinia motywuje mnie to do dalszej pracy. Będę wdzięczna za każdy komentarz. Dzięki temu mogę również odwiedzić również Twój blog :) Serdecznie dziękuję :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...