piątek, 30 maja 2014

Lakiery THE ONE Oriflame :)

OTO ONE ;-) To znaczy THE ONE lakiery ORIFLAME :)



 Piękne, nasycone kolory muszą się znaleźć w każdej kosmetyczce :-) Mój ulubiony: Czerwony ;-)

W ofercie katalogowej jest 15 odcieni.  Lakiery z technologią EXPERT GEL:
* żywe kolory
* równomierne pokrycie
* intensywny blask - bez blaknięcia i odpryskiwania
* 8 ml


Moja opinia: Kolory bardzo ładne, intensywne. Szeroki pędzelek pozwala na wygodną aplikację. Szybko wysychają i mają ładny połysk. Czy wytrzyma na paznokciu 14 dni jak mówi producent? Zobaczymy ;-) 
 

 Na obecną chwilę mam 5 odcieni, które właśnie Wam prezentuję. Który podoba Wam się najbardziej? :)









CENA? 14,90 za sztukę. Przy zakupie 2 sztuk GRATIS JEDEN ;-) 


7 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego lakieru tej firmy i w ogóle mało innych kosmetyków Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory :) czerwony sliczny

    OdpowiedzUsuń
  3. O matulu jakie wszystkie prześliczne :)
    Sprawdzałaś pocztę?
    Wysłałam ci wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsutantka po godzinach2 czerwca 2014 20:45

      tak sprawdzałam i odpisałam ;-)

      Usuń
  4. Nie pamiętam abym miała cokolwiek z Oriflame :-) Na studiach moje koleżanki aż wyrywały sobie katalogi :-)) Co do lakierków to choć za nudziakami nie przepadam to zaintrygowały mnie dwa pierwsze :-) Wyglądają na super kryjące :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolory są prześliczne i fajnie kryjące, dlatego postanowiłam o nich napisać :)

      Usuń
  5. A możesz zdradzić jakie to dokładnie kolory?

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia motywuje mnie to do dalszej pracy. Będę wdzięczna za każdy komentarz. Dzięki temu mogę również odwiedzić również Twój blog :) Serdecznie dziękuję :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...